X
X

Newsletter

Chcete dostávat pravidelné novinky?

Nechte nám Váš email


Vývoj mobilních aplikací

Laptopy a veškeré další vybavení bude připraveno
Znalost základních programátorských konceptů
Unikátní exkurze a propojení s reálným světem

Program

  • Chytré mobilní telefony jsou součástí moderního světa. U nás si děti sami vytvoří vlastní hry a aplikace pro mobilní telefony Android a změní se tak z uživatelů v tvůrce. Během 5 dní si ukážeme, jak mobily fungují, jak je programovat a jak využívat jejich funkce jako GPS, gyroskop nebo bluetooth. Podíváme se i na grafiku a třeba i jak svoji aplikaci "prodat". Práci s počítači prokládáme i kreativními offline aktivitami a čas strávíme i venku - ať už na exkurzi do firmy Ackee, vyzkoušet naše aplikace nebo tématickými hrami.

Vstupní znalosti

Tábor je vhodný pro naše studenty s ukončeným kurzem Scratch I Starter a Scratch II Learner. Externí studenti by měli znát základní programátorské koncepty jako opakování, podmínky, proměnné a znát programovací jazyk Scratch nebo odvozený blokový programovací jazyk. Nejsou třeba žádné znalosti mobilních aplikací, ale začátečnickou znalost angličtiny - aplikace je pouze anglicky, ale není třeba číst dlouhé texty).

Termíny:

22-26.7. 2019

Co se děti naučí?

  • Vytvoří vlastní mobilní aplikaci pro mobilní telefon Android
  • Zjistí jak funguje GPS a další senzory
  • Více porozumí zařízením, které denně používá
  • Solidní základy pro vlastní tvorbu
  • Propojíme učení s praxí - navštívíme technologickou firmu Ackee, která vyvíjí mobilních aplikace po celé Evropě

Harmonogram tábora:

1.den
Dopoledne se seznámíme a představíme si prostředí AppInventor, ve kterém budeme mobilní aplikace tvořit. Odpoledne se podíváme kde vzít nebo jak vytvořit grafiku pro naše hry a aplikace.
2.den
Vytvoříme si první aplikaci s mapu a GPS a průběžně ji budeme chodit ven zkoušet a zase se vracet ji upravit podle nových zjištění.
3.den
Dopoledne se podíváme, jak se dají v AppInventoru tvořit hry a odpoledne se půjdeme podívat do firmy Ackee, jak se tvoří aplikace od nápadu až po konečné řešení.
4.den
Dopoledne začneme tvořit vlastní hru na mobil. Odpoledne se zamyslíme, jak svoji práci dostat k co nejvíce uživatelům.
5.den
Budeme dále dodělávat a rozšiřovat svoji hru. A na konec si vše pěkně shrneme.
Změna programu vyhrazena.
*Děti se naučí programovat v blokovém programovacím jazyce Scratch. Scratch je vizuální programovací jazyk, jedná se o nejrozšířenější a nejpopulárnější programovací jazyk pro děti na světě vyvinutý na MIT.